    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekajmy na Raiffeisen Bank
    Date: Wed, 8 Jul 2009 11:57:56 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 02:13:54 -0700 (PDT), Holo Kolo napisał(a):
    > Tylko czy w bankowości internetowej robi ktoś zakładki do strony innej
    > niż strona logowania? Przecież i tak to na nią się zawsze trafia.

    Teraz już rzadko, właśnie przez niepotrzebne przebajerowanie stron
    bankowości internetowej. Ja np. chętnie bym miał bookmarka do listy
    transakcji kartą kredytową, albo do informacji o jej spłacie - a nie da się,
    bo trzeba klikać i klikać...

    > Podobnie z pracą w wielu oknach - może raz czy dwa zdarzyło mi się

    Mam zrobić przelew - i chcę sobie skopiować numer konta z histori...
    No i powodzenia: nic nie zrobisz, trzeba przerwać wystawianie przelewu
    i potem zaczynać od nowa.
    Z reguły jest to w imię niczego: w mBanku i tak cała strona się
    przeładowuje, linki nie wiedzieć po co i na co są javascriptowe zamiast
    normalne... W Rajfim dodatkowo flash utrudnia nawigację czymś innym niż
    myszą - tabulator działa albo nie działa, strona przechwytuje klawisze które
    normalnie służą np. do przełączania się między zakładkami przeglądarki.

    > korzystać z bankowości internetowej w dwóch oknach. Autowylogowania
    > nie doświadczyłem - rozumiem, że wyrzuca wtedy z systemu tak?

    Tak. Czasami chcę mieć np. listę transakcji na ekranie - a jak minie czas
    aktywności, to po prostu po kliknięciu jest komunikat i tyle. W Rajfim
    automatycznie jesteś zrzucany na drzewo.

    > Za to mają naprawdę fajną nową bankowość na komórki (niestety tylko na
    > te z Symbianem) - w porównaniu z Aliorem i Inteligo, dedykowana
    > aplikacja Rajffa jest dużo wygodniejsza i bardziej praktyczna.

    No widzisz, a banki bez użycia flexa mają pełną funkcjonalność we wszystkich
    telefonach dzięki operze mobile/mini...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944