  • 1. Data: 2009-07-07 16:41:47
    Temat: ponarzekajmy na Raiffeisen Bank
    Od: k...@o...pl

    planuję założyć w tym swoje główne konto firmowe
    oraz główne konto osobiste. O zaletach konta dużo
    opowiedzieli mi pracownicy banku.

    Aby poznać drugą strone medalu, proszę o wszelkie
    opinie krytyczne:

    - co działa gorzej niz w innych bankach
    - jakie są niedogodnosci korzystania z serwisu www
    - nieprzyjemne niespodzianki
    - itd. itp.

  • 2. Data: 2009-07-07 18:12:14
    Temat: Re: ponarzekajmy na Raiffeisen Bank
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 18:41:47 +0200, k...@o...pl wklepał(-a):

> [...]
    >opinie krytyczne:
    >
    >- co działa gorzej niz w innych bankach
    >- jakie są niedogodnosci korzystania z serwisu www

    Wejdź sobie na https://www.r-bank.pl/index.html# i na dole masz link do demo.
    Jak po obejrzeniu tego nie zamkniesz okna z obrzydzeniem, to pytaj dalej. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2009-07-07 19:12:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 18:41:47 +0200, k...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > opinie krytyczne:
    >
    > - co działa gorzej niz w innych bankach
    > - jakie są niedogodnosci korzystania z serwisu www

    Nieprzyjemność jest generalnie jedna: flash :)
    Jak dla mnie, systemy oparte na flex są skrajnie nieprzyjazne - nie można
    sobie zrobić zakładek, nie można czegoś otworzyć w osobnym oknie, przy
    timeoucie z wylogowaniem jesteś wyrzucany z systemu... no i wymagany jest
    flash (czyli na komórce nie pobankujesz jak na komputerze).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-07-08 09:13:54
    Od: Holo Kolo <h...@g...com>

> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Tylko czy w bankowości internetowej robi ktoś zakładki do strony innej
    niż strona logowania? Przecież i tak to na nią się zawsze trafia.
    Podobnie z pracą w wielu oknach - może raz czy dwa zdarzyło mi się
    korzystać z bankowości internetowej w dwóch oknach. Autowylogowania
    nie doświadczyłem - rozumiem, że wyrzuca wtedy z systemu tak?

    Za to mają naprawdę fajną nową bankowość na komórki (niestety tylko na
    te z Symbianem) - w porównaniu z Aliorem i Inteligo, dedykowana
    aplikacja Rajffa jest dużo wygodniejsza i bardziej praktyczna.

  • 5. Data: 2009-07-08 10:41:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Holo Kolo <h...@g...com> writes:

    > Tylko czy w bankowości internetowej robi ktoś zakładki do strony innej
    > niż strona logowania? Przecież i tak to na nią się zawsze trafia.
    Wyjdź poza system transakcyjny.
    Jak możesz sobie zrobić linka do np. opisów kart, czy warunków kredytu
    hipotecznego?
    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 6. Data: 2009-07-08 11:57:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 02:13:54 -0700 (PDT), Holo Kolo napisał(a):
    > Tylko czy w bankowości internetowej robi ktoś zakładki do strony innej
    > niż strona logowania? Przecież i tak to na nią się zawsze trafia.

    Teraz już rzadko, właśnie przez niepotrzebne przebajerowanie stron
    bankowości internetowej. Ja np. chętnie bym miał bookmarka do listy
    transakcji kartą kredytową, albo do informacji o jej spłacie - a nie da się,
    bo trzeba klikać i klikać...

    > Podobnie z pracą w wielu oknach - może raz czy dwa zdarzyło mi się

    Mam zrobić przelew - i chcę sobie skopiować numer konta z histori...
    No i powodzenia: nic nie zrobisz, trzeba przerwać wystawianie przelewu
    i potem zaczynać od nowa.
    Z reguły jest to w imię niczego: w mBanku i tak cała strona się
    przeładowuje, linki nie wiedzieć po co i na co są javascriptowe zamiast
    normalne... W Rajfim dodatkowo flash utrudnia nawigację czymś innym niż
    myszą - tabulator działa albo nie działa, strona przechwytuje klawisze które
    normalnie służą np. do przełączania się między zakładkami przeglądarki.

    > korzystać z bankowości internetowej w dwóch oknach. Autowylogowania
    > nie doświadczyłem - rozumiem, że wyrzuca wtedy z systemu tak?

    Tak. Czasami chcę mieć np. listę transakcji na ekranie - a jak minie czas
    aktywności, to po prostu po kliknięciu jest komunikat i tyle. W Rajfim
    automatycznie jesteś zrzucany na drzewo.

    > Za to mają naprawdę fajną nową bankowość na komórki (niestety tylko na
    > te z Symbianem) - w porównaniu z Aliorem i Inteligo, dedykowana
    > aplikacja Rajffa jest dużo wygodniejsza i bardziej praktyczna.

    No widzisz, a banki bez użycia flexa mają pełną funkcjonalność we wszystkich
    telefonach dzięki operze mobile/mini...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-07-09 10:53:12
    Od: Holo Kolo <h...@g...com>

    On 8 Lip, 13:57, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > bankowości internetowej. Ja np. chętnie bym miał bookmarka do listy
    > transakcji kartą kredytową, albo do informacji o jej spłacie - a nie da się,

    Fakt, byłoby to wygodne, albo chociaż w takiej wersji jak w Aliorze,
    że skrót definiuje się na stronie startowej.

    > Mam zrobić przelew - i chcę sobie skopiować numer konta z histori...
    > No i powodzenia: nic nie zrobisz, trzeba przerwać wystawianie przelewu
    > i potem zaczynać od nowa.

    O, to widzę, że nie zauważyłeś ich "ficzera" - wypełniasz coś w
    przelewie, przechodzisz do historii i możesz wrócić do przelewu nie
    tracąc nic z tego co w nim wpisałeś. Miłem już konta w kilku bankach i
    czegoś takiego do tej pory nie spotkałem. W dodatku mają w historii
    moją ulubioną funkcjonalność z mBanku czyli przycisk "Zleć ponownie",
    wtedy wszystko się kopiuje do nowego przelewu.

    > No widzisz, a banki bez użycia flexa mają pełną funkcjonalność we wszystkich
    > telefonach dzięki operze mobile/mini...

    Mobile tak, ale Mini to w życiu bym nie zaryzykował by jakiejś firmie
    dawać swój login i hasło brrrrr. W Aliorze korzystam z ich systemu na
    komórki przez przeglądarkę telefonu, a w mBanku ze standardowego
    systemu przez tę samą przeglądarkę. No i faktycznie na plus mBanku to,
    że jest pełna funkcjonalność i całkiem nieźle to wygląda. Z kolei w
    Rajffie jest ta ichnia aplikacja i powiem Ci, że wygodnie się z niej
    korzysta choć trzeba się nauczyć nawigowania po niej.

    Właśnie, to przy okazji spytam - co to ten flex, ten ich system to nie
    jest flash?