    From: Holo Kolo <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekajmy na Raiffeisen Bank
    Date: Thu, 9 Jul 2009 03:53:12 -0700 (PDT)

    On 8 Lip, 13:57, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 8 Jul 2009 02:13:54 -0700 (PDT), Holo Kolo napisał(a):
    >
    > Teraz już rzadko, właśnie przez niepotrzebne przebajerowanie stron
    > bankowości internetowej. Ja np. chętnie bym miał bookmarka do listy
    > transakcji kartą kredytową, albo do informacji o jej spłacie - a nie da się,
    > bo trzeba klikać i klikać...

    Fakt, byłoby to wygodne, albo chociaż w takiej wersji jak w Aliorze,
    że skrót definiuje się na stronie startowej.

    > Mam zrobić przelew - i chcę sobie skopiować numer konta z histori...
    > No i powodzenia: nic nie zrobisz, trzeba przerwać wystawianie przelewu
    > i potem zaczynać od nowa.

    O, to widzę, że nie zauważyłeś ich "ficzera" - wypełniasz coś w
    przelewie, przechodzisz do historii i możesz wrócić do przelewu nie
    tracąc nic z tego co w nim wpisałeś. Miłem już konta w kilku bankach i
    czegoś takiego do tej pory nie spotkałem. W dodatku mają w historii
    moją ulubioną funkcjonalność z mBanku czyli przycisk "Zleć ponownie",
    wtedy wszystko się kopiuje do nowego przelewu.

    > No widzisz, a banki bez użycia flexa mają pełną funkcjonalność we wszystkich
    > telefonach dzięki operze mobile/mini...

    Mobile tak, ale Mini to w życiu bym nie zaryzykował by jakiejś firmie
    dawać swój login i hasło brrrrr. W Aliorze korzystam z ich systemu na
    komórki przez przeglądarkę telefonu, a w mBanku ze standardowego
    systemu przez tę samą przeglądarkę. No i faktycznie na plus mBanku to,
    że jest pełna funkcjonalność i całkiem nieźle to wygląda. Z kolei w
    Rajffie jest ta ichnia aplikacja i powiem Ci, że wygodnie się z niej
    korzysta choć trzeba się nauczyć nawigowania po niej.

    Właśnie, to przy okazji spytam - co to ten flex, ten ich system to nie
    jest flash?