eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: poprawa w VW!!!Re: poprawa w VW!!!
  • Data: 2005-05-14 00:24:30
    Temat: Re: poprawa w VW!!!
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Peet <j...@t...pbz> napisał(a):

    > On 2005-05-13 18:26, MALDIs wrote:
    >
    > > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Nie zgadzam sie z tym, że nastąpiła poprawa obsługi. Konto mam już założone
    od miesiąca, a karty jeszcze nie otrzymałem. Dzwoniłem i stale słyszałem, że
    karta została już wyprudukowana i powinna "w tym tygodniu dojść". Takie
    odpowiedzi dostawałem co tydzień. Wreszcie się wkurzyłem, kazałem połączyć z
    osobą, która podpisała akceptacje umowy o karte płatniczą. Oczywiście
    konsultantka nic ie wiedziała, albo powiedzieć nie chciała. Pyatam się kiedy
    karta została wysłana, a ona mi coś o wyprodukowaniu wciska. Wreszcie się
    wkurzyłem i powiedziałem, że zaraz zrezygnuje z konta i tyle. Wtedy kobieta
    powiedziała, że karta dojdzie napewno w poniedz lub wtorek. Pewnie pobiegła
    ją dopiero wysłać. Z tego co odczułem karta wogóle nie została wysłana,
    normalna kpina. Pieniądze na koncie a nie mogę ich wybrać, a w regulaminie
    pisze, że mają na wysłanie 2 tyg, a minął miesiąc. Czy komuś też tak się
    zdarzyło. Czy można jakoś walczyć z takim podejściem do klienta, może złozyć
    reklamację. Co radzicie

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1