eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: poprawa w VW!!!Re: poprawa w VW!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poprawa w VW!!!
    Date: Sat, 14 May 2005 00:24:30 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <d63gfu$asf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.161.100
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116030270 11151 172.20.26.238 (14 May 2005 00:24:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 May 2005 00:24:30 +0000 (UTC)
    X-User: piotrpazdan
    X-Forwarded-For: 192.168.0.9
    X-Remote-IP: 82.177.161.100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:348526
    [ ukryj nagłówki ]

    Peet <j...@t...pbz> napisał(a):

    > On 2005-05-13 18:26, MALDIs wrote:
    >
    > > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Nie zgadzam sie z tym, że nastąpiła poprawa obsługi. Konto mam już założone
    od miesiąca, a karty jeszcze nie otrzymałem. Dzwoniłem i stale słyszałem, że
    karta została już wyprudukowana i powinna "w tym tygodniu dojść". Takie
    odpowiedzi dostawałem co tydzień. Wreszcie się wkurzyłem, kazałem połączyć z
    osobą, która podpisała akceptacje umowy o karte płatniczą. Oczywiście
    konsultantka nic ie wiedziała, albo powiedzieć nie chciała. Pyatam się kiedy
    karta została wysłana, a ona mi coś o wyprodukowaniu wciska. Wreszcie się
    wkurzyłem i powiedziałem, że zaraz zrezygnuje z konta i tyle. Wtedy kobieta
    powiedziała, że karta dojdzie napewno w poniedz lub wtorek. Pewnie pobiegła
    ją dopiero wysłać. Z tego co odczułem karta wogóle nie została wysłana,
    normalna kpina. Pieniądze na koncie a nie mogę ich wybrać, a w regulaminie
    pisze, że mają na wysłanie 2 tyg, a minął miesiąc. Czy komuś też tak się
    zdarzyło. Czy można jakoś walczyć z takim podejściem do klienta, może złozyć
    reklamację. Co radzicie

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1