  • Data: 2006-12-08 22:43:33
    Temat: Re: poręczyciel gnębi poręczyciela
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy to nie jest tak że jedynym od którego mogą się domagać jakichkolwiek
    > pieniędzy jest kredytobiorca?
    >
    > p. m.
    >
    > ps: to raczej na pl.soc.prawo się nadaje

    jezeli kolo byl poreczycielem i kredytobiorca nie splacal kredytu to od
    banku zalezy, od ktorego z poreczycieli sciagnie kase - moze sobie
    DOWOLNIE wybrac, bo wszyscy SOLIDARNIE odpowiadaja za ten kredyt

    jezeli chcialby sciagnac wszystko od ciebie to mialbys komornika na
    karku, ale widac inni poreczyciele mieli wiecej kasy i ich rzadanie jest
    zupelnie bezpodstawne, jezeli juz to powinni zwrocic sie przeciwko
    kredytobiorcy

    to, ze byles chory lub nie, nie ma najmniejszego znaczenia, bank
    pozyczyl kase a nastepnie odzyskal ja w najlatwiejszy i najtanszy dla
    siebie sposob

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    napisz na pl.sco.prawo - tam "ubiora" to w odpowiednie paragrafy