  • Data: 2010-06-17 08:14:22
    Temat: Re: postaw na Jaros(C)(C)awa i wygraj
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > A jaka jest pojemność Ziemi liczona w ludziach?

    Wydaje mi się, że 15 miliardów to nie byłoby żadne przeludnienie.
    Przede wszystkim ważne jest, ile osób można wykarmić, na szczęście
    proces ten reguluje się samodzielnie, tj. nigdy nie będzie więcej osób
    niż można wyprodukować jedzenia.

    Nie zapominajmy również, że jeśli poważnie myślimy o sobie za 1000
    lat, to podbój i kolonizacja kosmosu wydaje się być oczywista.

    --
    Liwiusz