  • Data: 2010-06-16 12:46:34
    Temat: Re: postaw na Jarosława i wygraj
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-16 14:30, MarekZ pisze:

    > Mnie państwo jest na przykład przydatne do budowy infrastruktury
    > drogowej, bo lubię szybko jeździć albo do eliminacji i ograniczania
    > zakusów przynajmniej części mend.

    A4-kę (podobno) wybudował Stalexport, a państwo było potrzebne tylko po
    to, żeby zagwarantować mafii wyłączność i zyski, nawet jeśli ruch na
    autostradzie nie pokryje założonej kwoty.
    Kiepski przykład.

    Mendy eliminuje lokalna policja utrzymywana z podatków terytorialnych
    oraz mieszkańcy posiadający broń i prawo chronienia swojej własności.

    Nadal nie widzę po co komu państwo.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy