    From: "PBKR" <S...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potrzebny kredyt - ale klopot ze zdolnoscia...
    Date: Mon, 11 Dec 2006 15:14:20 +0100

    > Największy jest problem z wojskiem. No, sporo zależy też od tego,
    > ile zarabiasz w tej DG. Jak masz pity na -naście czy -dziesiąt tysięcy
    > miesięcznie, potwierdzone wpłatami zaliczek do US, to też jest spoko.

    no ale popatrz tak obiektywnie ze strony banku
    jeśli nie masz PiTa wg którego zarabiasz na swojej firmie, to znaczy że
    dokładasz lub wychodzisz na zero

    to z czego będziesz spłacał kredyt ? :-)

    ja wiem że polskie realia są czasami różne - i banki np potrafią dać dobrą
    kartę kredytową lekarzowi pomimo tego że oficjalnie na etacie zarabia 1200

    :-)