  • Data: 2010-06-08 16:37:09
    Temat: Re: potrzebuję kredytówki ...
    Od: Marcin <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy cały czas na koncie.

    To ewentualnie debetowa Visa Classic z Multibanku

    http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/v
    isa_classic/

    Dostep on-line jest chyba jeden z lepszych. Sam sobie ustawiasz limity,
    widac wszystkie blokady na biezaco. Potrzebne jest zalozenie jakiegos
    Multikonta. Jezeli ma byc tylko do tej karty to mozna zobaczyc na Ja, w
    taryfie Comfort bez oplaty.

    Pozdrawiam,
    Marcin