  • Data: 2009-08-21 21:55:19
    Temat: Re: powtorka z rozrywki?
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Ta formacja nazywa się "bardzo fałszywy sygnał". Ja ją widzę tak:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91f
    b920e3.html

    > Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem
    >
    > kc
    >
    > --

    Bez urazy. Ale których, bo sporo ich tam :)
    Tych dwóch równoległych, czy kolorowych?

    Czerwona/zielona kiedyś myślałem, że to przesunięte średnie na + i -.
    Ale widzę, że się różnią. Jakiś inny ciekawy algorytm. Ale podążające
    i wiem, że przynoszące Ci zyski.

    ps. wygrał kolega od 2028 (ja miałem 2032) ale w zanadrzu
    zastanawiałem się na 1980. Szczęście jest równe zasięgowi.