  • Data: 2005-06-30 14:24:30
    Temat: Re: pożyczka hipoteczna bez zdolności kredytowej
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ nie żartuje. Radziłbym się nie wyśwmiewać z przedpiszcy,
    > nie znając ofert.

    A ja radziłabym najpierw przeczytać, to co proponujesz jako argument na
    potwierdzenie swojej tezy. Owszem - zdolność Ci wyliczą na podstawie
    oświadczenia, ale UDZIELENIE kredytu to już całkiem inna bajka. Przeczytałeś
    to?

    "Oświadczenie o dochodach weryfikowane jest poprzez potwierdzenie faktu
    zatrudnienia, obowiązywania odpowiedniego rodzaju umowy lub prowadzenia
    działalności gospodarczej. "

    przyszłość/ Woody Allen