  • Data: 2005-07-01 11:24:40
    Temat: Re: pożyczka hipoteczna bez zdolności kredytowej
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Chyba nie oczekujesz , że podam imiona , nazwiska itd. Tak
    > sytuacja może zaistnieć w każdym banku stosującym procedurę
    > uproszczoną przy kredycie hipotecznym . Ty stoisz na stanowisku ,że
    > procedura uproszczona jest mitem i chwytem reklamowym a wszystko i
    > tak się odbywa wg pełnej procedury . Może i tak jest w niektórych
    > bankach ale nie we wszystkich. Nie udowodnię Ci tego ,ze tak jest
    > tak jak ty mi nie udowodnisz ,że tak nie jest.A życie ( również
    > bankowe) nie jest tak sterylne.

    Ja Cię nie proszę o nazwiska, tylko nazwy banków i to czy ci ludzie o
    których piszesz byli wcześniej ich klientami oraz czy jesteś pewien, że ich
    oświadczenia nie były sprawdzane. Np. tak: znam człowieka Y, który ma
    nieruchomość, udał się do banku X i na podstawie swojego oświadczenia o
    dochodach uzyskał kredyt i na dodatek jestem pewien, że tego oświadczenia
    nie sprawdzano. Co do Twoich uwag w sprawie sterylności życia, to nie
    jesteśmy na grupie poświeconej "życiu" a i problem o którym dyskutujemy jest
    dość konkretny: a mianowicie - czy da się dostać kredyt hipoteczny/pożyczkę
    mając nieruchomość i składając jedynie oświadczenie o dochodach.

    przyszłość/
    Woody Allen