  • Data: 2004-08-17 08:33:37
    Temat: Re: pożyczka na mieszkanie...
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakich banków zainteresować się ofertami, jeżeli chodzi o pożyczkę
    > na mieszkanie? (kwota rzędu 100-120tys).
    > Chcę kupić mieszkanie, po czym spłacić część z premi gwarancyjnej
    > (książeczki mieszkaniowe- rzędu 60tys, dokładnie wycenię).
    > Jaki manewr najlepiej zrobić? A może jakiś link (strona??), gdzie
    > ktoś kupował podobnie mieszkanie...

    Ja dokladnie tak zrobilem w PKO BP. Ale zanim wezmiesz duzy kredyt a
    potem nadplacisz to sprobuj sie dogadac ze sprzedajacym zebys mogl ta
    kase z ksiazeczki wplacic bezposrednio do niego np. miesiac albo dwa po
    otrzymaniu kredytu i zakupie mieszkania. Niektorzy sie na to godza o ile
    nie zalezy im bardzo na czasie. A wez pod uwage ze 60K dodatkowego
    kredytu to sporo dodatkowo wyrzuconej w bloto kasy: prowizja banku za
    udzielenie kredytu, odsetki w pierwszym miesiacu zanim ksiazeczke
    zrealizujesz, hipoteka o wiele wieksza, no i sama zdolnosc kredytowa...

    Pozdr.
    JD