  • Data: 2009-10-10 18:37:17
    Temat: Re: pozytywnie ING
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JerzyR <j...@d...pl> napisał(a):
    [...]
    > Wszystko odbyło się bardzo sprawnie w oddziale.
    [...]

    Zestawienie terminów ING i sprawnie trochę razi :^) Może tylko pozbywanie
    się klientów mają tak dopracowane?
    Jak jakiś czas temu poprosiłem o zwiększenie limitu KK, to wniosek ze
    wszystkimi danymi wypisywałem od zera jak bym był pierwszy raz w tym banku &#8211;
    adres, zdolność kredytowa etc. Oczywiście wszystko rączką i długopisem. Po
    co? Bo przecież w międzyczasie coś się mogło zmienić, a poza tym mają tylko
    ten jeden formularz.
    Ta sama operacja w Lukasie &#8211; przebicie kwoty limitu w systemie, wydruk ,
    podpis i do domu.