    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [prasa] w dzisiejszej Rzepie
    Date: Fri, 30 Jan 2004 03:34:50 +0100

    >Bosz ... Szkoda, że nie rubryce DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE ... Tym niezwykle
    >poruszającym tematem winna zainteresować się Ania Marszałek i Bertold Kittel
    >;>
    >
    >Wszyscy pocipieli w tym kraju ... nawet rzepa zawyła nad podwyżką ...
    >
    >Kuna ... dlaczego takiego płaczu nie było po podwyżce w Lukasie ?
    >podnieśli mi koszty ... NIE RYCZĘ ! ! ! ! !

    Bo tam to byla *tylko* podwyzka i nic wiecej, a tu to nie jest podwyzka tylko
    zmiana filozofii dzialania:
    "to oni udowadniali że nie ma co płacić bankowi za marmury bo może istnieć miły
    sympatyczny bank bez marmurów - a w zamian za brak oddziałów da wszystko gratis
    i będzie ok"

    Ty swoim postem udowadniasz, ze sa jeszcze wciaz ludzie, ktorzy tej podstawowej
    sprawy nie rozumieja, a zatem dajesz argument tym, ktorzy narzekaja na
    kontynuowanie narzekania, bo jak widac to co zostalo powiedziane do tej pory to
    jeszcze wciaz co poniektorym za malo, zeby do nich istota sprawy dotarla.

    dn