    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza.
    Date: Sun, 22 Nov 2009 14:05:57 +0000 (UTC)

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Fakt, to jest fatalne. Tutaj poszli w zaparte, że pismo "zaginęło". Bo
    > zapewne wcale nie zaginęło, tylko każdy miał to gdzieś i nikomu się nie
    > chciało tym pismem jakoś zająć.

    Biorąc pod uwagę grupę docelową klientów, do których Eurobank kierował
    ofertę i lekkość z jaką szastał kasą, to takich pism mają pewnie teraz na
    pęczki. Założę się że spora grupa tych dłużników to rzeczywiście cwaniaki
    lub po prostu ludzie którzy kredytu dostać nie powinni, ale w szale
    koniunktury i zdobywania udziałów w rynku dostali. Indywidualne podejście do
    klienta kosztuje, więc łatwiej jest jechać walcem windykacji po wszystkich
    jak leci. Tyle że IMHO bank jest za tą sytuację całkowicie
    współodpowiedzialny.
    Mimo wszystko jestem w szoku, że bank może się posunąć do tak bezpardonowych
    i chamskich metod wobec swoich klientów, a w tym przypadku, dodatkowo w
    sposób tak bezmyślny. Mam u nich konto oszczędnościowe i zastanawiałem się
    czy nie wziąć ich KK. Nad kartą już się nie zastanawiam, teraz pod znakiem
    zapytania stoi utrzymywanie u nich rachunku.