  • Data: 2007-08-14 08:23:57
    Temat: Re: [pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ten <...@...org> napisał(a):

    > Oni mówią o kartach wirtualnych jak e-karta mbanku. Co do kart
    > przedpłaconych nie wiadomo. Zawsze mnie zastanawiało natomiast użycie
    > kart visa classic debetowych w żelazku. Przecież sprzedawca ryzykuje że
    > transakcja później nie przejdzie, czy też nie ryzykuje i powstanie
    > niedozwolony debet?

    Na 99% niedozwolony debet - jak przy wyplacie z bankomatu mimo braku srodkow
    (czesto dane w bankomacie nie maja informacji o aktualnym stanie konta). Pomylisz
    sie, wyplacasz - i nie ma, ze "przeciez bankomat pokazywal , ze mam pieniadze" -
    tylko zostaje naliczona kara za przekroczenie limitu debetyowego.
    Kredytowa rowniez moze byc juz z wyczerpanym limitem w chwili dokonywania
    transakcji.

    Naturalnie jest to moje zdanie jako zwyklego uzytkownika - moze bankowcy na grupie
    maja inne zdanie?