  • Data: 2014-01-15 21:13:40
    Temat: Re: premia BGŻ
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 14:18:28 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Reklamuj..

    Ktoś przechodził reklamacje, bo ja się obawiam weryfikacji za poprzednie m-ce, w
    których dostałem zwrot, bo ponoć mogą wstecz czy należy się taki zwrot w takiej
    wysokości jakiej przyznali ( wynagrodzenie zgłoszone jest w niższej wysokości ) -
    zgodnie z zasadą nie ruszaj gó..a bo zacznie śmierdzieć.

    mam dwa wyjścia :

    1. ryzykować weryfikacje zwrotu za mce w których zwrot miałem i złożyć reklamacje

    2. olać ich, podziękować za to co otrzymałem zlikwidować kartę a później konto