  • Data: 2008-01-03 06:53:33
    Temat: Re: [press] PKO BP rozpoczyna internetową ofensywę
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Póki co potrzebują kilku dni żeby przysłać maila z informacją o zmianie
    stanu konta. Mam pakiet info i o ile sms'y przychodzą dzień, dwa po
    operacji to maile później. Nie mogę znaleźć regulaminu tej usługi ale
    chyba było coś o podsumowanie operacji z dania poprzedniego a nie sprzed
    tygodnia.
    Generalnie PKO BP to koszmar z ery Gierka, ale mam odziały i bankomaty w
    każdej dziurze to duża zaleta więc mogą sobie pozwolić na różne
    niedomagania.

    Czy jakiś inny bank wysyłanie informacji na maila o zmianie stanu konta?
    Wystarczy podsumowanie dnia w którym były jakiś operacje.

    Sebastian