  • Data: 2007-12-31 11:57:26
    Temat: Re: [press] PKO BP rozpoczyna internetową ofensywę
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fla0t2$d4f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > może powinni zaczac od tego żeby stan konta aktualizował się online a nie
    > po północy. dla mnie to tragedia ia dlatego po 2 tygodniach użytkowania
    > tego banku zrezygnowałem
    > pzdr
    > GL
    To nie wszystko :
    aktualny stan konta karty kredydtowej widzę po miesiącu w racunku przysłanym
    do domu, w niektórych bankach widzę w internecie
    zablokowanie karty trwalo ponad dwie godziny bo czekałem na polaczenie ,a z
    pozycji użytkownika nie było możeliwe pomimo ,że możąn zlecać różne operacje
    konsultanici "zero" kompetencji

    akohor