  • 1. Data: 2007-12-30 23:12:03
    Temat: [press] PKO BP rozpoczyna internetową ofensywę
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    jako, że ciekawe, to pozwalam sobie wkleić

    http://media.prnews.pl/index.php/pko_bp_rozpoczyna_i
    nternetowa_ofensywe,display,33190

    Nową witrynę PKO BP będzie można zobaczyć już w styczniu przyszłego
    roku. Jej głównym zadaniem będzie wspomaganie sprzedaży. Dlatego też
    najwięcej na nowej stronie znajdziemy informacji o produktach, które PKO
    BP oferuje. Będą wiadomości o bieżących promocjach oraz reklamy - pisze
    "Rzeczpospolita".
    "- W styczniu przez Internet klienci banku będą mogli złożyć wniosek np.
    o kartę kredytową czy pożyczkę - tłumaczy Robert Działak, wiceprezes PKO
    BP. Później bank zacznie sprzedawać swoje produkty przez Internet. Do
    dyspozycji klientów będzie także konsultant, z którym będzie można
    porozmawiać na czacie.

    Dwa, trzy miesiące po uruchomieniu nowej głównej strony banku PKO BP
    wprowadzi nowe strony dla swojej bankowości internetowej oraz dla kont
    Inteligo. - Obecnie mamy PKO Inteligo (dostęp do konta w PKO BP przez
    Internet - red.) oraz Inteligo (bank internetowy oferujący konta tylko w
    Internecie - red.). Te nazwy często się mylą, wprowadzają klientów w
    błąd, dlatego to zmienimy. Wprowadzimy zupełnie nowe logo dla bankowości
    internetowej PKO BP - mówi Robert Działak. Od wiosny 2008 roku bankowość
    internetowa będzie nazywać się iPKO. Inteligo nie zmieni nazwy.",
    informuje "Rzeczpospolita".

    "PKO BP nie ograniczy się tylko do uatrakcyjnienia stron internetowych i
    wprowadzenia nowego logo. Pojawią się także nowe produkty. - Klientom
    Inteligo zaoferujemy kredyt hipoteczny oraz kartę kredytową przygotowaną
    specjalnie dla nich - zapowiada Jacek Komaracki, dyrektor Centrum
    Bankowości Elektronicznej w PKO BP. Robert Działak dodaje, że Inteligo
    będzie doskonałą platformą do pozyskiwania depozytów. - Myślimy także o
    koncie oszczędnościowym - mówi wiceprezes banku.", czytamy.

    Więcej o szczegółach oferty w sobotnim wydaniu "Rzeczpospolitej".
    Źródło: http://www.prnews.pl

  • 2. Data: 2007-12-31 06:05:15
    Temat: Re: [press] PKO BP rozpoczyna internetową ofensywę
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > jako, że ciekawe, to pozwalam sobie wkleić

    może powinni zaczac od tego żeby stan konta aktualizował się online a nie po
    północy. dla mnie to tragedia ia dlatego po 2 tygodniach użytkowania tego
    banku zrezygnowałem
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2007-12-31 11:57:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > może powinni zaczac od tego żeby stan konta aktualizował się online a nie
    > po północy. dla mnie to tragedia ia dlatego po 2 tygodniach użytkowania
> [...]
    To nie wszystko :
    aktualny stan konta karty kredydtowej widzę po miesiącu w racunku przysłanym
    do domu, w niektórych bankach widzę w internecie
    zablokowanie karty trwalo ponad dwie godziny bo czekałem na polaczenie ,a z
    pozycji użytkownika nie było możeliwe pomimo ,że możąn zlecać różne operacje
    konsultanici "zero" kompetencji

    akohor

  • 4. Data: 2008-01-03 06:53:33
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Póki co potrzebują kilku dni żeby przysłać maila z informacją o zmianie
    stanu konta. Mam pakiet info i o ile sms'y przychodzą dzień, dwa po
    operacji to maile później. Nie mogę znaleźć regulaminu tej usługi ale
    chyba było coś o podsumowanie operacji z dania poprzedniego a nie sprzed
    tygodnia.
    Generalnie PKO BP to koszmar z ery Gierka, ale mam odziały i bankomaty w
    każdej dziurze to duża zaleta więc mogą sobie pozwolić na różne
    niedomagania.

    Czy jakiś inny bank wysyłanie informacji na maila o zmianie stanu konta?
    Wystarczy podsumowanie dnia w którym były jakiś operacje.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-01-03 07:26:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sebastian pisze:
> [...]
    >
    > Czy jakiś inny bank wysyłanie informacji na maila o zmianie stanu konta?
    > Wystarczy podsumowanie dnia w którym były jakiś operacje.

    np. Fortis w ePakiecie - ale to produkt już nie sprzedawany.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-01-03 10:38:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 07:53:33 +0100, Sebastian napisał(a):
    > Czy jakiś inny bank wysyłanie informacji na maila o zmianie stanu konta?

    BPH miał to rozwiązane wzorowo - kiedyś były problemy, ale teraz maile
    przychodzą natychmiast, i można konfigurować je do woli...

    > Wystarczy podsumowanie dnia w którym były jakiś operacje.

    No to takie jest choćby w mbanku - tyle że płatne (chory pomysł :)
    Podejrzewam że w Multibanku pewnie też jest, jako że mbank traktują jako
    "darmowe demo" multibanku...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 7. Data: 2008-01-03 13:45:17
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    >
    > No to takie jest choćby w mbanku - tyle że płatne (chory pomysł :)
    > Podejrzewam że w Multibanku pewnie też jest, jako że mbank traktują jako

    PKO BP też płatne i to nawet drożej niż dostęp do konta przez internet.
    Za 4zł jest pakiet sms+mail. Nie trzeba się logować do konta żeby się
    dowiedzieć czy były jakieś operacje i jaki jest aktualny stan konta.
    Program pocztowy uruchamiam codziennie, widać które maile są przeczytane
    , które nie. Łatwo skopiować do arkusza kwoty, przydatne przy kontroli i
    planowaniu wydatków.

    Dam im jeszcze trochę czasu skoro mają zmieniać bankowość elektroniczną.
    Dawno bym już zmienił bank, gdyby nie lenistwo (zlecenia zapłaty, konto
    w pracy itp. trzeba zmieniać) i obawa żeby nie zalosować jakiegoś
    jeszcze gorszego badziewia. No i te bankomaty wszędzie.

    Sebastian