  • Data: 2005-05-20 06:06:48
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    trainer wrote:

    > powinieneś napisać "czyli" a nie "a nie:
    > po korekcie zdanie wygląda tak, bo nie wiem czy nie zauważyłeś, ale
    > kruszysz kopie w niesłusznej sprawie, ot tak, aby być w opozycji do kogoś

    napisałem, co napisałem.
    wszystko zależy do tego na jaki okres czasu patrzysz.
    Jeżeli popatrzysz na to w skali większej niż jeden miesiąc, to nie jest
    to kredyt, a co najwyżej odroczenie terminu płatności o kilkanaście
    zwykle dni.
    Kredyt zaciągnie się dopiero wówczas, gdy się karty nie spłaci.
    Ale to oznacza, że nie masz kasy na spłatę karty.