eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipriorytetRe: priorytet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.48.MISMATCH!newsfeed01.che
    llo.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <bethhf$367$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    <betu1a$mu2$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: priorytet
    Lines: 24
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <y1CQa.123088$1F6.1615292@news.chello.at>
    Date: Mon, 14 Jul 2003 17:48:14 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1058204894 62.179.32.23 (Mon, 14 Jul 2003 19:48:14 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Jul 2003 19:48:14 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:251238
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:betu1a$mu2$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zwłaszcza, że domyslnie wpłaty na rachunki bankowe w placówkach pocztowych
    > realizowane są w systemie Sybir (papierowy obieg dokumentów).

    To pewnie nigdy nie dojdzie, bo Multi od dawno jesy wylaczony z SYBIRu ;).

    > Gdyby Matovy skorzystał z usługi STANDARD wtedy jego wpłatę na rachunek
    > bankowy zrealizowano w sytsemie Elixir (elektroniczny obieg dokumentów) -
    > wysłano by ją pierwszą sesją w następnym dniu roboczym po dniu dokonania
    > wpłaty w placówce pocztowej.
    > BTW. Temat "priorytet" nie ma żadnego związku z poruszaną sprawą
    > (kategoryzacja dotyczy przesyłek) ;-)
    >

    Hm, 13 lutego wyslalem przesylke priorytetowa, do tej chwili nie doszla do
    adresata... Poczta Polska oczywiscie sie tym nie przejmuje... no bo po co ma
    placic wieksze pensje, zeby ktos zechcial u nich pracowac... Wystarczy
    przymykac oko na kradzieze i juz troche kasy zaoszczedza... Przeciez klient
    i tak nic nie udowodni...

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1