eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z kartaRe: problem z karta
  • Data: 2003-09-09 10:21:47
    Temat: Re: problem z karta
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "wek" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bjk9ad$dqh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > pewien czas temu z kobieta kupowalem pewna rzecz w pewnym sklepie :-)
    > chciala zaplacic karta, wszystko szlo dobrze do czasu, gdy terminal POS
    > zaczal drukowac - okazalo sie, ze papier byl zle zalozony i caly paragonik
    > wydrukowal sie w... jednym miejscu :-)
    > pani ekspedientka stwierdzila jednak, ze ona nie potwierdzila transakcji
    > (tutaj pragne zaznaczyc, ze moja kobieta PIN wpisala i potwierdzila) i ze w
    > zwiazku z tym to jest tak, jakby tej transakcji nie bylo (anulowana)
    > zaplacilismy wiec gotowka
    > a teraz najlepsze: wlasnie dostalismy wyciag z banku i zgadnijcie co?
    > tak, tak, transakcja jednak byla :-) !!!
    > i teraz pytanie: co moge w takiej sytuacji zrobic?
    > pojde z wyciagiem z banku i paragonem z kasy do sklepu, ale czy cos
    > zdzialam? sproboje...
    > a na przyszlosc uwazajcie! po wpisaniu PIN kodu przez Was juz jest po
    > transakcji, niewazne co sprzedawca bedzie mowil!!!

    na paragonie powinno byc napisane czy platnosc karta czy gotowka, jezeli masz na
    paragonie gotowke to mozesz zadac zwortu pieniedzy od sklepu na podstawie
    obciazenia karty, chociaz chyba dane o tej transkacji bedziesz musial wyciagac
    sam ze swojego banku, proponuje dowiedziec sie w banku jaka maja procedure

    --
    KS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1