eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblemy z BIKRe: problemy z BIK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z BIK
    Date: Sun, 11 Sep 2005 11:52:12 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <dg0uog$sfj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dg0rb0$h2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <dg0srf$qcr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip66-151.crowley.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1126432336 29171 62.111.151.66 (11 Sep 2005 09:52:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2005 09:52:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363141
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dg0srf$qcr$1@inews.gazeta.pl...
    > Dnia 2005-09-11 11:03, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jak ja zamykałem konto w BZ WBK poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia
    > konta - Pani która mnie obsługiwała zdziwiła się niezmiernie, że o coś
    > takiego proszę - powiedziała, że czegoś takiego jak *potwierdzenie
    > zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem
    > podpisane przez Nią ksero dyspozycji zamknięcia konta.
    >
    Jak ja zamykałem konto w Lukas Banku jak poprosiłem o potwierdzenie
    zamknięcia to powiedzieli, że takiego nie wystawiają, że właśnie przed
    chwilką zamknął mi konto i go nie ma. Na co ja, że nie wiem co Pan tam w
    komputerze teraz robił.
    I jak się uparłem, że oczekuję takiego potwierdzenia to wziął ode mnie numer
    telefonu, że będzie do mnie dzwonił, bo musi się w centrali dowiedzieć jak
    ma coś takiego wystawić :D Jaja jak nie wiem ;)

    Zadzwonił do mnie w następny dzień i powiedział, że mam wystosować do niego
    pisemną prośbę o wydanie takiego zaświadczenia i on się tym zajmie. Narazie
    minęło tylko 3 tygodnie od czasu jak dostał ode mnie pisemną prośbę... no i
    czekam sobie :D

    Daję jeszcze tydzień :D

    Pozdrawiam
    Przemek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1