eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblemy z BIKRe: problemy z BIK
  • Data: 2005-09-11 14:15:04
    Temat: Re: problemy z BIK
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p.wis wrote:
    > czyli jedyna moja linia obrony to niesluszne naliczanie oplat za
    > zamkniety rachunek, na co nie mam dowodow...... hmmm swietnie......
    > ladnie mnie udupili


    Niekoniecznie :-) "Przerabiałam" nie zamknięcie konta w systemie BZWBK przy
    okazji wypłacania resztówki (coś koło 3 PLN) z konta mojej mamy (byłam
    pełnomocnikiem). Po usłyszeniu, że zamiast dostać 3 PLN na piwo mam dopłacić
    6 PLN do interesu zażądałam sprawdzenia teczki klienta, gdzie leżą sobie
    pisemne dyspozycje (kwit potwierdzający zamknięcie miałam, ale nie przy
    sobie) i po obejrzeniu teczki "pani kierowniczka", która wcześniej wmawiała
    mi sklerozę (że nie zamknełam, a teraz chcę wyłudzić 6 PLN :-) zmiękła i w
    zębach oddała co trzeba :-) Co prawda sprawa była bieżąca (2 miesiące po
    zamknięciu rachunku), ale możesz spróbować tej samej drogi w oddziale. Jak
    nie pomoże, to wysmaruj pisemną reklamację z opisem sytuacji i złóż (za
    potwierdzeniem!) w tymże oddziale, podkabluj też oddział do rzecznika
    klienta (cóś takiego ma BZWBK - namiary powinny być na ich stronie). Po
    wyprostowaniu sprawy zażądaj (pisemnie oczywiście) sprostowania danych w
    BIK.


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1