    From: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z BIK
    Date: Sun, 11 Sep 2005 12:33:17 +0200

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrndi80bn.jfj.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Dnia Sun, 11 Sep 2005 11:09:07 +0200,
    > osoba podpisana: p.wis <p...@p...onet.pl>
    > No to masz problem. Możesz chociaż jakkolwiek uprawdopodobnić, że
    > zamknąłeś to konto ? Bo w sytuacji jaką opisałeś to "z papierów" wynika,
    > że masz konto i nie chcesz płacić za jego utrzymanie :-(

    A ja zrezygnowalem z konta w VW podczas pamietnej akcji wprowadzenia oplat.

    Dyspozycje wyslalem zanim zaczeli naliczac oplaty, ale doszla do nich juz po
    tym fakcie (poniewaz wyzerowalem wczesniej konta zrobilem debet na okolo
    4zl).

    Kilka tygodni pozniej dostalem poczta potwierdzenie zamkniecia kont, nie
    wspominali nic o debecie. Myslicie ze beda sie czepiac?