  • Data: 2008-03-06 15:50:45
    Temat: Re: problemy z firma "skarbiec"
    Od: em <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 16:31, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > Faktycznie - już od paru lat ostrzegają w internecie przed PKF Skarbiec
    > - niby nie wolno stosowac systemu argentynskiego
    > ale ich dzialanie dalej na tym polega
    >
    > Uważajcie podwójnie, ponieważ ta sama firma ukrywa się również
    > pod nazwą DOBRA POŻYCZKA
    > Widać to, porównując adresy biur SKARBCA:http://www.pkfskarbiec.nazwa.pl/biura.php
    > i DOBREJ POŻYCZKI:http://www.dobrapozyczka.com.pl/nasze_oddzi
    aly.html
    > *** blad ***

    od kilku lat??
    szkoda że tak póżno i na własnej skórze przekonałam się o tym.
    zainwestowałam w tą pożyczke ponad 6000 a dostane(może) 20000.
    przy czym wnioskowałam o 50000.
    wartość zabezpieczenia cztero krotnie przekraczała wysokość pożyczki.
    jeszcze raz apeluje do wszystkich naiwnych jak ja!
    TO OSZUŚCI !
    nawet jeśli mi coś wypłacą to tak jak pisałam-w ratach.
    ja już popełniłam błąd, ale mam nadzieję,że dzięki temu apelowi
    "skarbiec" straci choćby kilku potencjalnych kientów.
    pozdrawiam.