  • Data: 2002-11-22 22:15:36
    Temat: Re: procedura GTFI obligacje
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Bogdan i Glenn za dalsze informacje.

    In news:arm5v0$e8r$1@news.gazeta.pl, Glenn wrote:

    > Ten wyciąg to się nazywa "Potwierdzenie trasakcji" i wysyłają po
    > każdym zakupie jednostek. Chyba nie można z tego zrezygnować, bo
    > takich potwierdzeń wymaga ustawa o funduszach inwestycyjnych.

    A fakt, wygłupiłem się i trochę zmyliło mnie sformułowanie "wyciąg". Po
    prostu nie należy za często wpłacać, to nie będzie zalewu makulatury.

    > Nie
    > musisz wpłacać, żeby dostać PIN (do mnie przyszedł po paru dniach od
    > odesłania umowy).

    Acha, no to zaczekam - przyszedł razem z potwierdzeniem (realizacji
    zlecenia) otwarcia rejestru?

    > Natomiast musisz wpłacić, żeby dostać numer
    > rejestru, a bez tego się nie zalogujesz, bo identyfikator jest
    > fragmentem numeru rejestru.

    Kumam :)

    > Ps. Zmieniasz z Unikorony, czy dywersyfikujesz?

    Nie, Unikorona mi z portfela nie spadnie ;) Ma moc antybelki a poza tym
    zobacz dzisiejsze notowania:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/fundusz
    e/?aktywny=1 -
    UniKorona i GTFI prawie łeb w łeb, oba fundusze zmiana 0,16%, tyle że
    UniKorona na plus... No wiem, nie sprawdza się codziennie :)

    Reinwestuję te najkrótsze - roczne - antybelki z banków.