  • Data: 2003-04-03 10:44:59
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Ale kredytowej tez nie wezmiesz do bankomatu
    > :-)

    to fakt. Ale zarobie pare zlotych na odsetkach :-) Za to to sie nawet
    pomecze z druga karta do bankomatu...:-)
    Poza tym w przypadku VC Multibanku karta dodatkowa kosztuje nastepne 35zl a
    wiec 2 karty to 70zl. To zaczyna sie zblizac do oferty KK innych bankow (np.
    za 2 KK BZWBK placi sie ok. 90zl). Poniewaz bank zaoszczedzilby na zbednych
    kartach plaskich i na odsetkach (jak w przypadku KK) to VC debetowa powinna
    byc bardzo tania - na poziomie ok. 15-20zl. Wowczas karty plaskie bylyby
    zbedne a KK zbyt drogie. Moza mBank wzorem Multi wprowadzi taka tania VC
    debetowa ?

    D.