  • Data: 2004-12-22 14:41:36
    Temat: Re: promocja - multizestaw - haczyk?
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    blad wrote:

    > widzę, że Amra podziela moj poglad o przynajmniej 2 rachunkach :-)
    > np cala pensja na konto w jednym banku, ktory da ci limit debetowy
    > (Multi lub np zwykle pkobp), potem jeden przelew zleceniem stalym i jako glowne
    > konto e-pakiet w Fortisie - z dwoma katrami VE bez prowizji na wszystkie
    > bankomaty bedzie cie kosztowal 108zl/rok

    hmm, to może rzeczywiście jakoś się da (tyle że nie 108/rok bo dochodzą
    jeszcze przelewy i ich potwierdzenia, ale wychodzi niewiele więcej -
    126/rok).

    Tyle że taki model ma swoją wadę. jeżeli mam jedno konto z którego
    sukcesywnie korzystam - wtedy limit debetowy startuje mniej więcej od
    zera w okolicach pensji, kończy się na około 2k-3k. Więc oprocentowanie
    od debetu mam tak jakbym powiedzmy miał stały debet w wysokości 1k.

    Jeżeli zrobię zaraz po pensji przelew na drugie konto, wtedy debet mam
    stały w maksymalnej wysokości -- większe odsetki.

    Ale chyba da się to jeszcze troche "dostroić" :)

    pozdrav

    maHo