    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja - multizestaw - haczyk?
    Date: Thu, 23 Dec 2004 12:00:08 +0100

    blad wrote:

    > gazowni w Warszawie nie udalo sie uruchomic PZ
    > - jak juz wszystko zalatwilem to nie wzieli forsy tylko przyslali fakture a po
    > telefonie przyznali sie ze maja opoznienie i moze niedlugo im sie uda :-)
    > *** blad ***

    niestety w Lublinie nie odważyłbym się stosować PZ (nawet nie wiem czy
    są możliwe). Cośtam się pozmieniało ostatnio chyba w płaceniu za prąd
    (subkonto chyba jest w końcu) ale generalnie do tej pory było tak że po
    jakimś czasie dowiadywałem się że np. od pół roku mam niepłacone za
    cośtam, dzwoniłem, kazali przysłać potwierdzenia przelewu, po przysłaniu
    potwierdzeń ciągle było nie tak, w końcu się kończyło na półgodzinnym
    identyfikowaniu *po kwotach* przelewów, bo jakoś chyba numer faktury w
    tytule przelewu nie jest dla nich dobrym identyfikatorem płatności.

    sytuację dodatkowo komplikuje fakt, że kto inny jest właścicielem
    mieszkania, kto inny mieszka, a kto inny widnieje na fakturach
    (poprzedni właściciel mieszkania)

    pozdrav

    maHo