eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproponowane innowacje dla PKO BP › Re: proponowane innowacje dla PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!z4g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Jan Kowalski <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: proponowane innowacje dla PKO BP
    Date: Wed, 7 Apr 2010 13:02:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <7...@z...googlegroups.com>
    References: <3...@n...onet.pl> <hp21l0$fhi$1@news.onet.pl>
    <d...@j...googlegroups.com>
    <hp2fqv$rtf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <b...@3...googlegroups.com>
    <hpaolb$l95$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpf935$6fp$1@news.task.gda.pl>
    <8...@y...googlegroups.com>
    <hpg4b6$17u$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphrv9$fs6$1@news.task.gda.pl>
    <hpicmu$bl8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.24.30.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1270670529 32414 127.0.0.1 (7 Apr 2010 20:02:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 20:02:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z4g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=83.24.30.200;
    posting-account=dG3fogoAAAABr7XqZxS-H5GvRJkeQySf
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    GTB6.4; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
    3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
    CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524469
    [ ukryj nagłówki ]

    > W takiej pu apce technologiczno-organizacyjnej tkwi PKO BP (o ile
    > wiem ZORBA jest nowo wdro onym, wiekowym systemem). Objaw, kt ry
    > daje si obserwowa , jest zapewne wynikiem budowania systemu
    > on-line'owego dla bardzo du ej liczby klient w na bazie niewydolnego
    > oprogramowania back-endowego. To nie jest sprawa techniki. To jest
    > b d w decyzji organizacyjnej. W ka dym banku niewydolny system
    > back-endowy *zawsze* pr dzej czy p niej doprowadzi do spi trzenia
    > przetwarzania ponad wytrzyma o klient w w dniach zej cia si wielu

    Jak na bywalca grupy bankowej twoja wiedza na temat - bylo nie bylo -
    najwiekszego bankowego wdrozenia ostatnich lat - jest zenujaco niska.

    Zorba to system z ktorego zostal maly ogryzek, zastapiony w calosci
    przez Alnove. Jesli ci sie wydaje ze onlinowe iPKO to li tylko
    naklada
    na stary system centralny - jestes w grubym bledzie. Za bledne decyzje
    dotyczace wdrozen (daleko mniej waznych niz architektura systemu)
    placi sie glowa.
    Sprzet i oprogramowanie ktore za tym stoja kosztuja ciezkie pieniadze
    - nie masz pojecia jak bardzo ciezkie . Jesli ci sie wydaje ze ktos
    podjalby
    decyzje powodujace niewydolnosc systemu z przyczynami poza
    infrastruktura
    -mylisz sie kolejny raz.

    Skoro tak dobrze znasz problematyke - zaloz jakis bank, z dostepem 24
    h przez 365
    dni w roku. Klienci beda walic drzwiam i oknami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1