  • Data: 2009-11-02 18:23:27
    Temat: Re: proponuje od razu
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vanbasten <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > toc przecie w kapitalizmie zyjemy... tak chcielismy czy nie... wiec oprocz
    > wspomnianych przez ciebie podatkow powinnismy placic jeszcze od wartosci
    > nieruchomosci... przeglad powszechnie kapitalistycznych norm sugeruje dla
    > mieszkancow wawy okolo 3% rocznie... czyli corocznie... stawka liczona od
    > wartosci rynkowej nieruchomosci aby nie bylo watpliwosci... do tego
    podatek od
    > wlasnosci... czyli np. auta... jezeli sie rozchodzi o zyski z inwestycji
    > kapitalowych to wzorem panstw o dlugoletniej tradycji wolnorynkowej i
> [...]

    I taki kapitalizm wg ciebie wybraliśmy? Dlaczego 365 dni. Zaproponuj 1
    dzień - 100 % podatku z zysku, tydzień - 75 % podatku itd, itp. Zatrzymaj
    obrót na giełdzie. Im więcej tych durnych przepisów, regulacji, progów tym
    kapitalniejszy kapitalizm, tak? Już raz zapłaciłem podatek za nowy samochód,
    mimo, że kupiłem samochód 5-letni, bo urzędnik znalazł przepis, że mój
    samochód ma przebieg samochodu nowego.

    Wash sale? Brain wash.

    Dziesięcina. Tyle powinniśmy płacić państwu. Dziewięciu produktywnych może
    utrzymywać jednego nieroba, a nie dziesięciu.

    pozdrawiam

    kc