  • Data: 2009-11-03 05:00:49
    Temat: Re: proponuje od razu
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > W tym przypadku być może dlatego, że byle jakie mieszkanie w Warszawie ma
    > wartość pół balona, a normalne balona.
    > Podatek roczny 15k-30k dla przeciętnej masy zarabiającej w PLjest chyba
    > ryzykowny we wprowadzeniu, tak to
    > Akurat ten podatek uważam za kompletnie chory.

    nakresliles jedynie prawdopodobna przyczyne zwloki... dopoki wiec one nie beda
    straszyc na jakichs tam alejach... laik jestem z topografii stolicy... to nie
    widze problemu... co do slusznosci tej czy innej daniny... a kto dba jak sie
    to zwie... kieszen ta sama... byle figurka sie zgadzala... ale ona cos nie
    wykazuje checi... ja bynajmniej pozbylem sie zludzen...

    pzdr