  • Data: 2010-06-05 16:58:18
    Temat: Re: prosba o interpretacje TOIP Allianz Banku
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 05. Wielka mądrość na
    czytelników pl.biznes.banki,pl.hum.polszczyzna spłynęła, gdy tako
    rzekł(a) z...@o...pl:

    > budzący moje wątpliwości, zapis w przypisie dolnym brzmi:
    >
    > 1) opłata nie jest pobierana jeżeli w miesiącu poprzedzającym miesiąc
    > pobrania Miesięczne wpływy na rachunek (przelewy zewnętrzne, przelewy
    > wewnętrzne od osoby trzeciej z wyłączeniem przelewów z rachunków
    > oszczędnościowych, zapadających lokat i wypłat kredytów) wynosiły
    > min. 7.500 PLN
    > (...)
    > a konkretnie: czy słowa "od osoby trzeciej" odnoszą się
    > tylko do przelewu wewnętrznego czy do zewnętrznego także?

    Wg mnie tylko do wewnętrznego. Gdyby miało się odnosić do obu typów
    przelewu, zamiast przecinka powinien być wyraz ,,oraz".

    > Jeśli ktoś prowadzi 1-os DG i przekaże np. z konta firmowego ING
    > przelew na konto osobiste w Allianz Banku, to wtedy jest to
    > przelew zewnętrzny ale niestety NIE od osoby trzeciej
    >
    > stąd nie wiadomo, czy zwolni czy nie zwolni
    > z opłaty (kwestia interpretacji)

    Myślę że powinieneś o to zapytać konsultanta Allianz Banku. Po coś w
    końcu oni są, prawda?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski