  • Data: 2009-11-11 18:44:37
    Temat: Re: prowizja
    Od: "deq" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hdemph$r08$1@inews.gazeta.pl...

    > Dużo napisałeś, a ja nie zrozumiałem z tego prawie nic. Kto to, wg ciebie,
    > lobbuje za obowiązkowymi szczepieniami przeciwko grypie? PiS? Nie
    > wiedziałem. A to pisiory. A wiesz co to są szczepienia obowiązkowe? Bo
    > wydaje mi się, że nazwa cię zmyliła. PiS chciałby, żeby wszystko było
    > bezpłatne w tym kraju, oszaleli chyba. Niech każdy płaci, jak chce być
    > zaszczepiony, jak go nie stać, to nic po nim w naszym platformianym raju.

    Pisałem o szczepionkach, PISowcy jak poparzeni domagają się szczepień np.
    Piecha (nie wiadomo czy płatnicy/ pośrednicy są ci sami co od ivobradyny?)..
    przymus pojawia się sporadycznie, pewnie z uwagi na niedorzeczność takich
    wypowiedzi.

    przypomnienie i proponuję zastaowić się nad (nie)skutecznością CBA:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ministerstwo-
    falszowalo-opinie-dotyczace-ivabradyny,wid,9426548,w
    iadomosc.html?ticaid=19164