  • Data: 2011-12-07 22:22:49
    Temat: Re: prowizja Ryanair i polskie karty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jboobg$7or$...@i...gazeta.pl...

    > Tak to jest tak. Jest nawet jakiś podgląd przez www, no i karta jest
    > strasznie długo ważna.
    > Acha i jeżeli możesz to uważaj i sprawdź, bo o ile dobrze pamiętam nr
    > telefonu nie jest tam chyba do niczego podpięty a te kmioty ze skarbonki-
    > auchan, mimo braku zgody, wysyłają jakieś smsy. Przy którejś tam wpłacie
    > zwróciłem uwagę i niby wyłączyli ale to nic nie dało i dalej przyłazi.

    OK, obadam i ewentualnie zadeklaruję jakiś wirtualny numer telefonu.

    Przy okazji, masz może to członkostwo w Wizz Xclusive Club?

    Bo się zgapiłem jak była po 45 zł, a teraz widzę jest już za 135zł i nie
    wiem czy to brać. To w połączeniu z płaceniem Citi Wizz daje w teorii
    naprawdę fajne ceny w Wizz, ciekawi mnie jak to w praktyce wygląda. Niby
    pisze, że tylko 10 EUR za odcinek, ale w praktyce te zniżki są o wiele
    wyższe czasami w porównaniu do ceny nie Xclusive...