  • Data: 2011-12-07 22:39:27
    Temat: Re: prowizja Ryanair i polskie karty
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 23:22:49 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Przy okazji, masz może to członkostwo w Wizz Xclusive Club?
    >
    > Bo się zgapiłem jak była po 45 zł, a teraz widzę jest już za 135zł i nie
    > wiem czy to brać. To w połączeniu z płaceniem Citi Wizz daje w teorii
    > naprawdę fajne ceny w Wizz, ciekawi mnie jak to w praktyce wygląda. Niby
    > pisze, że tylko 10 EUR za odcinek, ale w praktyce te zniżki są o wiele
    > wyższe czasami w porównaniu do ceny nie Xclusive...

    No ja się zastanawiałem na tym Club Wizz ale za mało tym latam (w
    zasadzie to raczej znajomym kupuję). Faktem jednak jest, że zniżki są
    czasami ciekawe i jak masz jeszcze Citkową Wizz to wychodzi to naprawdę
    tanio. Ja tylko przetestowałem płatność Citkiem i prowizji dodatkowej
    brak. Z tego co wiem to działa to dobrze czyli jak masz członkostwo to
    kupujesz za tyle za ile podają na stronie.

    Xenocide