  • Data: 2002-01-12 18:29:31
    Temat: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A wiec tak. Dealer nie powinien byc zadowolony faktem, ze ktos chce
    zaplacic
    >karta za samochod (policz jaka zaplaci od tego prowizje). Jezeli nie zawarl
    >w umowie sprzedazy informacji, w jaki sposob klient ma zaplacic za
    samochod,
    >to sie nie zabezpieczyl. Dlaczego przed nawiedzonymi ? Bo raczej tylko
    >czytelnicy pbb wiedza, kiedy moga placic karta i ogolnie jakie sa obowiazki
    >sprzedawcy przyjmujacego platnosc kartami (tak wynika z moich obserwacji)

    Moze i tak. To wszystko teoria.
    Dealer oczywiscie w umowie byl zabezpieczony. Ale sie uparlem i koniec. Co
    ma zrobic z tym autem na magazynie ? Prowizje zaplaci 2 % (okolo). Zreszta
    mial na szybie nalepki VISY i nie bede z nim dyskutowal. Co do zadowolenia -
    to on w ogole powinien byc zadowolony, ze ja chce z nim rozmawiac. Mamy
    rynek konsumenta - czasy rynku producenta muinely - mam nadzieje ze
    bezpowrotnie.

    > Dlaczego przed nawiedzonymi ? Bo raczej tylko
    >czytelnicy pbb wiedza, kiedy moga placic karta i ogolnie jakie sa obowiazki
    >sprzedawcy przyjmujacego platnosc kartami (tak wynika z moich obserwacji)

    Eeee, chyba nie. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja liczyc :))

    pzdr
    wkg

    PS. Oczywiscie dealer nieudolnie probowal to sobie odbic podczas reklamacji
    gwarancyjnych (mowil, ze mam muzyczne ucho, stukow nie slyszal). Zmienilem
    warsztat i wszyscy sa zadowoleni .