  • Data: 2007-12-05 09:15:01
    Temat: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Dec 2007 07:13:50 +0100, "Slavekk" <S...@g...pl>
    wrote:

    >No właśnie
    >Akceptujesz zapelniony koszyk a nie wlozenie kazdego artykulu z osobna.

    Akceptuję ofertę wtedy, kiedy wkładam towar z oznaczoną cena do
    koszyka.
    Tak samo, jak kiedy bierzesz towar z półki, a przy kasie okazuje się,
    że cena jest wyższa 'bo ktoś nei wprowadził' - nie ma tak dobrze. Jest
    towar, jest cena, to jest oferta, ta ofertę, a nei inną akceptuje
    klient i to stanowi umowę.

    >ZADEN sklep internetowy nie podaje ceny z wliczona wysylka (chyba ze 0zl) bo

    Wysyłka jest dodatkową usługą, nie jest elementem ceny.

    >Nie nudź.

    Właśnie. Przeczytaj, a nei pieprz jak potłuczony.
    --
    ___________/ GG: 3524356