eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www › Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
  • Data: 2008-10-27 09:39:25
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Chris schrieb:

    > Nie mam ani czasu ani chęci na wdawanie się w dyskusję o wyższości
    > jednego rozwiązania nad drugim.
    > Moim argumentem nie jest to, że "pensja spadnie 4razy", ale
    > doświadczenia krajów, które wprowadziły euro.
    > Od lat jeżdżę do Austrii na narty, podczas urlopów rozmawiam także z
    > ludźmi mieszkających w Niemczech, Belgii, Francji, Włoszech i prawie
    > wszyscy z którymi rozmawiam są zgodni: żałują że wprowadzono euro i
    > twierdzą, że ze względu na wzrost cen na tym stracili.

    To prawda - niektorzy narzekaja, ze rzeczy sa drozsze niz kiedys. Kiedys
    to w ogole wszystko lepiej bylo.

    Mnie ciekawi jednak inna sprawa - w Polsce, Czechach, czy Wielkiej
    Brytanii, rzeczy rowniez sa drozsze, niz kilka lat temu, mimo ze euro
    nie wprowadzono (wzrosty cen zazwyczaj wieksze, niz w strefie euro).

    Da sie ten fenomen w jakis sposob wyjasnic?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org