eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę wwwRe: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Date: Mon, 27 Oct 2008 17:06:33 +0100

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 14:13:48 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Jakie ? konkrety ? Ze podrozalo to jakby bez euro inflacji nei bylo ?

    W Niemczech przed wprowadzeniem Euro inflacja była poniżej 5%, a po
    wprowadzeniu euro ceny poszły do góry o 100% w przeciągu 2 miesięcy.
    Jeśli twierdzisz, że to jest tylko zwykła inflacja, to się chyba nie
    dogadamy.

    > Decyzja EBC, ale tym sie nie martw M1 bedzie TAKIE same jak bylo tylko
    > przeliczone na euro.

    Właśnie o to się martwię i Twoje zapewnienie bynajmniej mnie nie
    uspokoiło.
    Sądzę, że inni też by się chętnie dowiedzieli, jak pomiędzy poszczególne
    kraje będą dzielone te euro, które wyemituje EBC, bo właśnie sposób ich
    podziału zadecyduje, czy przyjęcie euro nam się opłaci, czy też
    wyjdziemy na tym jak Zabłocki na mydle.
    Więc czekamy na wyjaśnienie!

    --
    Pozdrowienia,