eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www › Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Date: Tue, 28 Oct 2008 10:16:26 +0100

    Chris schrieb:

    > Nie, ale to tłumaczy Twój zapał do wprowadzania euro w Polsce.

    Nie tyle zapal, co prezentacja suchych faktow.

    Co do przeciwnikow euro - wiekszosc z nich, w tym wszyscy w tym watku,
    argumentujac przeciwko euro, posluguje sie:

    - falszywymi danymi:
    "inne wieksze kraje dodrukuja sobie euro, stracimy my",
    - bledna argumentacja:
    "place spadna czterokrotnie, bo 1 euro = 4 zl",
    - nadinterpretacja danych:
    "musztarda zdrozala przez rok z 0.29 DM do 0.20 euro jak bylem w
    ostatnio w Alpach na nartach" - jako dowod, ze w krajach euro inflacja
    siegnela 100%

    Czemu przeciwnicy euro musza uciekac sie do falszowania rzeczywistosci,
    zamiast prowadzic rzeczowa dyskusje i prezentowac _fakty_?

    Itp., itd.
    Nie, nie chce byc identyfikowany z grupa, ktora po prostu klamie w zywe
    oczy i chce tym samym budowac popularnosc na "strachu przed euro".
    Lub nie jest w stanie zlozyc paru prostych faktow do kupy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org