eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemuRe: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
  • Data: 2012-10-21 15:32:00
    Temat: Re: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 21:03:09 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):


    > I czemu przez modem ma być to niby wygodniej niż przez telefon? Jak
    > akurat korzystam z internetu przez telefon i ktoś do mnie zadzwoni na
    > telefon, to przecież równie dobrze mogę odebrać ten telefon... :-)

    Mowa była o korzystaniu z modemu, czyli o przypadku, gdy z internetem
    nie łączymy się nie korzystając z telefonu, lecz z laptopa.
    Może patrzę na to przez swój pryzmat, ale ja z tej funkcji często
    korzystam za granicą. Kupuję tamtejszego prepaida, który służy mi
    głównie do internetu, ale także i do rozmów. I gdy ktoś do mnie zadzwoni
    na taki numer, to jestem w stanie odebrać połączenie nawet wtedy, gdy
    korzystam z internetu.

    >> A niezależnie od tego, bardzo
    >> wygodne jest korzystanie z IVR przy pomocy komputera z podłączonym
    >> modemem VOICE.
    >
    > Czemu?

    Bo po wciśnięciu wybranego w systemie IVR klawisza nie muszę się
    obawiać, że nie zdążę przyłożyć słuchawki do ucha by usłyszeć następny
    komunikat.
    Owszem, w telefonach głośnomówiących tego problemu nie ma, ale nie
    wszystkie telefony mają system głośnomówiący.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1