  • Data: 2009-11-03 09:53:14
    Temat: Re: przegapilem
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > No to musiały być w nim kłamstwa, podobnie jak w filmie o Rydzyku który
    > tez wyemitowała TVN a to wiadomo ruska, niemiecka i zydowska agentura +
    > same kłamstwa.
    >
    > BTW po co sie tam pisiorki pchają jeden przez drugiego, to nie mam
    > zielonego pojęcia.

    Już widziałem. W "Teraz My" były obszerne fragmenty. Pozdrowienia dla
    Pani Premier Hani Suchockiej i pana Marszałka prawie Króla :)

    Mimo wszystko postęp jest. Dzisiaj wstępem do błyskawicznej kariery w
    międzynarodowej bankowości jest zabieranie staruszce dowodu osobistego
    przed wyborami, a kiedyś trzeba był ją potraktować gazrurką i jeszcze
    żywcem podpalić...

    A i jeszcze jedno. Odpieprzcie się od Generała !