  • Data: 2005-01-29 23:21:02
    Temat: Re: przelew
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > zwrotem całej kwoty z odsetkami o terminu wyznaczonego przez
    > poszkodowanego.

    Z jakimi odsetkami? może powiesz że ustawowymi ;-)))
    A jeżeli trafiło na konto do którego nie właściciel nie zagląda (np. VW -
    nie dostałem nowego tokena po pamiętnej wsypie). Jeżeli jakaś gapa wpłaciła
    tam pieniądze, to ja miałbym wypłacać odsetki za tę niezapowiadaną lokatę?

    Powiedzmy, że na chwilę zdmuchujemy "dydaktyczny smrodek", którym próbujemy
    kadzić ob. "shafi" i nie rozpatrujemy co jest dobre vs. złe, szlachetne vs.
    podłe etc.,
    ale
    co jest realne i faktyczne vs. mistyczne i życzeniowe.
    I w tym znaczeniu, najbardziej racjonalna postawa to jest - używać tej kasy,
    ale w taki sposób, żeby na żądanie można było ją wypłacić (tzn. nie kupować
    obligacji 10-letnich)

    pozdr
    trainer.