  • Data: 2016-01-27 12:19:00
    Temat: Re: przelew do Japonii
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/27/2016 08:02 PM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Możesz zacytować odpowiedni punkt programu?
    >
    > Bo akurat wymieniałem i przelewałem kilka razy do Japonii, i zawsze
    > aliorowy kantor brał prowizję (czy to w opcji OUR, czy SHA).

    Przejrzałem historię, i jest rzeczywiście tak jak mówisz - przelew jest
    niby darmowy, jeśli wyślemy go w opcji BEN (co chyba w każdym banku jest
    darmowe) czy SHA (dzielenie kosztów pomiędzy nadawcę i odbiorcę).

    Ale nawet przy wysłaniu w opcji SHA, bank z drugiej strony weźmie
    prowizję (autor wątku najpewniej musi zapłacić w opcji OUR, bo inaczej
    nic z tego przelewu w Japonii nie zostanie).

    W moim przypadku, przy wysłaniu przelewu z aliorowego kantora w opcji
    SHA, bank w Japonii (Shinsei Bank) zabiera mi jakies 6000 JPY.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com