  • Data: 2016-01-27 12:48:05
    Temat: Re: przelew do Japonii
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/27/2016 08:42 PM, Kris wrote:
    > Poprzez Western Union 10zł

    A można jakoś wpłacić jeny do Western Union?

    Inaczej przelew wyniesie tylko 10 zł, a zarobek WU będzie na
    przewalutowaniu (chociaż przy kwocie przelewu 200 zł, pewnie można to
    pominąć; ale przy paru tysiącach i więcej chyba WU robi się drogie -
    proszę mnie poprawić, jeśli się mylę).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com